Image result for Mohammad Abbas returns to Sialkot to hero's welcome
دوسرا ٹیسٹ میچ میں آسٹریلیا کے خلاف 373 رنز جیتنے کے بعد پاکستان نے درمیانے مقصود محمد عباس کو اپنے میچ میں دس وکٹیں حاصل کیں، ہفتہ کے روز ہیرو کا استقبال کیا.

سیالکوٹ ہوائی اڈے پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے، 28 سالہ عمربصلی تحصیل سے تعلق رکھتے تھے، "مجھے پتہ تھا کہ ایک دن خدا نے مجھے اپنے محنت کے لۓ انعام دے گا."

انہوں نے مزید کہا کہ "میرا مقصد یہ تھا کہ میں ہر چیز میں انجام دیتا ہوں." "مجھے بہت سے مواقع ملتے ہیں لیکن اپنے کرکٹ پر توجہ مرکوز کرنے کا انتخاب کرتے ہیں. میں اس حقیقت سے شرمندہ نہیں ہوں کہ میں نے پہلے ہی ایک دوسرے کے ساتھ ایک ویلڈر کے طور پر کام کیا ہے.

عباس، جنہوں نے مین آف آف میچ کے ساتھ ساتھ مین آف آف سی سیریز سے نوازا، "میرے علاقے میں سے کسی نے پہلے ٹیسٹ میچ میں پاکستان کی نمائندگی نہیں کی ہے."


ٹیسٹ کے ہیرو کو ایک ویلڈر سے، محمد عباس خواب دیکھ رہا ہے

ان لوگوں کو شکریہ جنہوں نے اس کو حاصل کرنے کے لئے ہوائی اڈے پر جمع کیا، درمیانی پیسر نے کہا، "میں ہمیشہ ان لوگوں کے لئے دستیاب ہوں جو کرکٹ کھیلنے کی کوشش کر رہا ہوں."

"میں کارکردگی کا مظاہرہ جاری رکھوں گا".

اس سیریز میں 28، عباس، جس نے آسٹریلیا کو سیریز میں 17 وکٹوں سے شکست دی تھی - محمد آصف 2006 ء میں کینڈی میں سری لنکا کے خلاف اتنے ٹیسٹ کے بعد ٹیسٹ میں دس وکٹ حاصل کرنے والے پہلے پاکستانی روزہ باؤلر بن گئے.

ایک دہائی پہلے، عباس ایک عدالت میں دفتر کے لڑکے کے طور پر کام کررہا تھا، ریل اسٹیٹ سے متعلق معاملات کے لئے دستاویزات درج کررہا تھا. اس سے پہلے، وہ ایک ویلڈر اور فیکٹری کارکن تھے.

0 comments